Wij (ASICS) werken nu aan een trainingsschoen converse allstar die minder structuur en lichtgewicht is, maar nog steeds stabiliteit biedt en trouw blijft aan een ontwerp van het achtervoet srike patroon. Ik heb dit gebaseerd op het uitgangspunt dat, wat er ook wordt gezegd over technisch hardloopschoenen, er geen bewijs is dat het echt niet kapot is, dus we zullen tweaken, maar we hoeven het niet te repareren. De minimalistische beweging werkt op het uitgangspunt dat door het verminderen van de hielhoogte, d.w.z. het totale verloop, misschien 6 mm, induceert een slagpatroon op de middenvoet of zelfs voorvoet. Ik heb geen enkel geloofwaardig bewijs kunnen vinden om dit te ondersteunen ... dus we zullen ons aan onze wapens houden.
Ten eerste vermeldt je fotobijschrift ten onrechte dat Asics zijn zin had, alle lopers zouden perfect tevreden moeten zijn om converse allstars door te gaan als over-striding heel-strikers. "Niet zeker waar dat vandaan kwam, zeker niet ik. Ik geloof dat sommige lopers voorvoet moeten slaan. bijvoorbeeld, als iemand minder dan 10 graden dorsiflexie heeft, wat veel hardlopers doen, kan die hardloper geen hielsrtike bereiken. Maar weet je converse goedkoop wat ... mensen zijn zeer gevarieerd, en veel hardlopers slaan en lopen goed en efficiënt. Er is geen probleem opvallende middenvoet of voorvoet in een ASICS-schoen .. Ik raad het de hele tijd aan, vooral als ik denk dat een verandering in vorm zal helpen. Maar niet voor iedereen. "
Ja, elke hardloper is anders en heeft andere eisen. ASICS heeft veel schoenen om uit te kiezen, alleen als je voorkeur of eis er een is zonder een grote hak en veel kussen. Zie nogmaals mijn bovenstaande opmerking over de waarschijnlijkheid converse all star dat de dagelijkse recreatieve hardloper een paar ASICS-raceflats vindt in een typische schoenenwinkel. Wat de hakhoogte betreft, is ASICS net zo goed een maat voor iedereen.
Minimalistische schoenen brengen ons dichter bij onze natuurlijke staat (op blote voeten). Ik zou beweren dat de Asics Kinsei of Kayano veel meer gemeen hebben met een Sketchers Shape-Up dan de Vibram Fivefingers. Ik ben bijvoorbeeld niet geboren met een stuk onstabiele demping onder mijn voet (zoals de Sketchers geven), die werd geboren met mijn hiel 12 mm van de grond getild met een steunelement ingeklemd onder mijn boog.
Dit zijn in wezen verschillende woorden voor neutraal, stabiliteit en bewegingscontrole. Aangezien we bezig zijn met het vragen om door vakgenoten beoordeeld, gepubliceerd bewijs, zou ik vragen wat het bewijs is voor het gebruik van de booghoogte om een schoen te kiezen? Ik zou vragen of pronatie betrouwbaar is aangetoond als een belangrijke oorzaak van hardloopletsel dat moet worden gecontroleerd door een schoen? Ik zou vragen of bewezen is dat ASICS-schoenen of pronatiecontroleapparaten letsel kunnen voorkomen? converse chucks Hoe zit het met de serie onderzoeken door het leger (Knapik et al., 2009; Knapik et al., 2010b) die aantoonden dat bij het toewijzen van schoenen op basis van type boog.
Als de onderzoeken "nog steeds" beschikbaar zijn voor "minimale" of "maximale" (bij gebrek aan een betere term) schoenen, waarom is er dan geen gelijkmatige weergave van beide stijlen in de schappen van de schoenenwinkel? Het zou logisch zijn dat, aangezien je jezelf hebt verteld dat alle hardlopers verschillend zijn en daarom verschillende stijlen hardloopschoenen nodig hebben, er een gelijkmatige weergave zou zijn van zowel "minimale" als "maximale" schoenen in winkels.