2014 Liberty of London x fotbollsskor nike Nike Collection har äntligen avslöjats. Nike Sportswear senaste samarbete med den legendariska textiltillverkaren och stilarmatur Liberty of London markerar den 10: e gången de går samman för en kollektion. Belmont Ivy-tryck har gjorts i två olika färgprofiler - varm höst burgunder och cool vintersvart. Några av de ikoniska Nike-silhuetterna som används i kollektionen inkluderar Blazer Mid, Air Max 1, Internationalist och Air Force 1 Mid. Runding Liberty x Nike Holiday 2014-kollektionen är en mängd olika sportklädda polka prickar som inkluderar crewnecks, jersey byxor och huvajackor. Liberty's distinkta mönster visas också på trim, krage och foder.
Det första paret blev auktionerat den 23 oktober på Doernbecher Freestyle-avslöjan i Portland, och de återstående 11 kommer att listas på eBay på följande datum. Alla auktionsintäkter från #DBDozen kommer att gynna OHSU Doernbecher Children's Hospital. I flera år har North Carolina varit mottagaren av att ha de hetaste Jordan-spelaren exklusiva, konkurrera bara Oregon - eftersom Tinker Hatfield och Nike - för de nike air max thea mest önskade PE i alla landa. Men longtime Jordan-partner Marquette, Georgetown och Cal är inga slouchar i den avdelningen och nu vinner Michigan också mark på den fronten också.
Med officiella bilder som ännu inte finns tillgängliga är Nike och Jordan Brand's Black History Month-erbjudande fortfarande uppe i luften vad de ser ut, så ja, nike tofflor njut av dessa läckta bilder, antar jag ... Om erfarenheten har lärt mig någonting, är det att såvida inte de är extremt begränsade eller har en "Black History Month" -beteckning, så säljer Melos inte ut. Melo-linjen har definitivt ökat när det gäller design och teknik under de senaste åren, men att ta sig till människor är en helt annan fråga. Du kommer så småningom att se dessa på fötterna av dina kusiner och farbröder som bara bryr sig om sneakers och köper dem i en Nike-butik månader längs linjen.
Det finns några märken, samarbeten och underkorterna av sneakers som ingen kan motstå. Mellan de stora varumärkena och deras nike huarache dam anmälare finns det definitivt några spark som alla hoppas kommer att landa i sin samling. Det kan bero på den begränsade mängden, eller bara för att designern är berömd. Oavsett anledning är det att om ett par gymnastikskor har några specifika ord kopplade till dem, kommer de troligen inte att stanna kvar i hyllorna länge. Nästan varje sneakerhead har en favoritdesigner, eller kanske en favoritart av sparkar, som månlinjen från Nike, eller kanske du gillar samarbetet Independent x Vans. Oavsett vad du gillar, finns det en rad sparkar för dig.
Det är lika enkelt som undermärket på skon som kommer att se till att det är slut. Oavsett om människor gillar dem eller inte, kommer hypebeasts alltid att svepa dessa smyger från hyllorna. Rakt framför mig vid linjen stod en kille som hade ett beat-up-par av "White / Infrared" 6s som tappade tidigare det här året. Han missade Nike-utgåvan tidigare samma morgon och hoppades desperat att de fortfarande skulle ha hans storlek (8) när han kom dit. Trots att Foot Locker-folket sa till honom att han inte hade något att oroa sig för, var han fortfarande nervös.
Jag fortsatte att berätta för honom att det inte är någon biggie om han missade dessa eftersom det alltid finns något annat som kommer ner i horisonten som han vill, som "Legend Blue" 11-talet som faller i december. babyskor nike Han skrattade nervöst och vid den tidpunkten rotade jag tyst för att honom skulle få hans par eftersom (a) jag ville inte vara hans axel att gråta om han missade och (b) han verkade verkligen vilja ha dem som en fläkt. Det är bra människor. Här är en annan look och vad vi annars kan förvänta oss att se från Nike SB 2008. De kommer att släppa fler färgvägar av P-Rod 2, Zoom Tre, Team Edition, Air Classic, Blazer, Zoom Air Harbor, Zoom Air Abington, Zoom Air Regime och till och med Trainer 2 SB får lite uppmärksamhet nästa år.